Monday, June 29, 2009

It's Giveaway Time!

Just a friendly reminder that I'll be picking the winner of my car related giveaway this week because I GOT A NEW CAR, which was purchased because something else went wrong with my old car.

Y'all know the rules -- guess what broke and if no one guesses correctly I'm going to pick the entry that makes me laugh the most! I'll be picking the winner on Thursday so be sure and enter soon! Remember the winner gets a Starbucks Travel Mug filled with goodies!

In other news, my mom came into town this weekend. We had a blast, with the exception of the scary car malfunction on the way home from the airport on Thursday! She'd never been to Chicago before so I was really excited to show her around my new city. We did all of the touristy stuff like eating at Pizzeria Uno and the bf and my step dad went to the Cub/Sox game on Friday. I was definitely sad to see Mom leave very early Sunday morning, especially since her departure means that it's definitely bar exam crunch time for the bf and I at this point!

The bf and I also looked at a couple of apartments this weekend which was exciting. I'm not sure who is more excited about the bf and I finding a new place, us or my mom (who made me tell my cat Gus all about the apartment over the telephone. In case you haven't realized this yet, Gus likes to talk and I'm a little obsessed with the pets). We also found a great frozen custard place and all you can eat sushi.

After dropping my mom off at the airport and looking at apartments, I was finally able to do the one thing that I've been dying to do since I moved to Chicago. I finally went to the beach and it was awesome! Although the beach was very crowded I was able to get a lot of studying done while soaking up some rays (with plenty of SPF since I'm so pale I'm almost clear). Besides being a relaxing afternoon it was also great motivation for me to get my fat butt in shape. I've never seen so many fantastic bikini bodies in one place! I feel like I should take a walk to the beach every time I either want to eat crap or not work out!

In other news, both pairs of shoes arrived! The navy Manolos are beautiful and in fantastic shape! The Jack Rogers are brand spanking new and arrived with a really beautiful pink Ann Taylor sweater that still had the tags on it (remember this was a shopgoodwill auction that I won for $23)!

That's about all for today. I'm sorry there is nothing food related but we did a lot of eating out this weekend because of the aforementioned parental visit. Get excited about some new healthy dishes later in the week.

8 comments:

LiLu said...

Hmmm... I'm going to guess that it was your radio that broke, and it got stuck on some evangelical preacher station so that's all you could listen to. So clearly you had to junk the whole car ;-)

AmyT said...

hmmm I'm going to have to say the starter?? Congrats on getting a new car

CTB said...

Yay for the new car! Can't wait to hear what happened to the old one (does that sound bad?).

Chicago sounds like so much fun. I hope to make it there someday.

Angela Darling said...

Yay! New car- Woohoo!! Sounds like you were a busy girl this weekend :)

Freck said...

woohooo!!! I'm glad you had such a nice weekend in the city!! It was beautiful! Good luck finding an apartment and how exciting that you're getting a new car!

Hmmm...here's my guess: did the axle on your car break?? That.is.scary!

Savvy Mode SG said...

congrat on the new car.

Chelsea Talks Smack said...

Never, ever apologize for blogging too much about food lol.

Needs Help said...

Glad you and your mom had a nice weekend. And that the shoes arrived :)

Thanks for for your kind comments on my blog :)